فیلم رامبد جوان ۳ روزه ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخت-راهبرد معاصر

فیلم رامبد جوان ۳ روزه ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخت

فروش سه روز آخر هفته گذشته «زودپز» در حدود ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود و در هر سانس به طور متوسط ۷۶.۳۳ نفر به تماشای کمدی جدید رامبد جوان با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده نشستند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۲۶۰۶۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ کمدی «زودپز» بعد از ۱۲ روز همچنان فروش خوبی در گیشه دارد و با پشت سر گذاشتن درام اجتماعی «بیبدن» که فروشی حدودا ۴۷ میلیارد تومانی در گیشه داشت، حالا با فروشی حدودا ۶۳ میلیارد تومانی فاصله چندانی با کمدی «سال گربه» در جدول فروش ندارد. «سال گربه» در گیشه حدود ۶۵ میلیارد تومان فروخت و در جایگاه ششم جدول فروش امسال قرار دارد. «زودپز» کار سختی برای جلو افتادن از این کمدی ندارد و بعد هم احتمالا از فروش حدودا ۸۷ میلیارد تومانی «خجالت نکش ۲» و «پول و پارتی» عبور می‌کند و به رتبه چهارم جدول فروش امسال برسد و بعد از آن به دنبال «مست عشق»، «تمساح خونی» و «تگزاس ۳» خواهد رفت.

فروش سه روز آخر هفته گذشته «زودپز» در حدود ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود و ۳۰۰ هزار ۴۷۴ بلیت این فیلم در ۵۲۵ سالن و ۳ هزار و ۹۳۶ سانس به فروش رفت. در هر سانس به طور متوسط ۷۶.۳۳ نفر به تماشای کمدی جدید رامبد جوان با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده نشستند.

دومین فیلم پرفروش تعطیلات آخر هفته گذشته انیمیشن «ببعی قهرمان» ساخته حسین صفارزادگان و میثم حسینی بود که البته فاصله قابل توجهی با فیلم نخست این سه روز داشت. این فیلم در سه روز ۳ میلیارد و ۷۹۵ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان با ۶۸ هزار و ۴۹۳ بلیت در ۳۷۱ سالن و هزار و ۷۳۵ سانس فروخت.

سومین فیلم پرفروش تعطیلات هفته پیش را «مفت‌بر» عادل تبریزی داشت که حامد بهداد و سحر دولتشاهی در آْ» حضور دارند. این فیلم در ۳ روز ۸۷۵ میلیون و ۳۸ هزار تومان در ۲۰۲ سالن و ۵۸۹ سانس فروخت و ۱۲ هزار و ۹۲۱ تماشاگر داشت.

فیلم‌های «پول و پارتی»، «تگزاس ۳»، «قلب رقه»، «شهر گربه‌ها ۲»، «قیف» و «شه‌سوار» در رتبه‌های بعدی جدول فروش در این ۳ روز بوده است. /همشهری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده